بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:38
بازديد از اين پست : 287

http://www.zirmizi.com/wp-content/uploads/2012/05/Parti.gif

 

 

http://parsiup.com/upload/f8i4_10308734_448845068551724_1068774981393330332_n.jpg



نظرات شما عزیزان:

۱دیزاین
ساعت12:07---1 مرداد 1393
سلام.ببخشید من الان سر کار هستم.شب که رفتم خونه حتما کدش رو بهت میدم.بنرت ساخته و آماده شده.
پاسخ:خواهش میکنم ولی امشب بدینش


جواد
ساعت9:38---1 مرداد 1393
خب دادا نمی تونی مثل قالب خودت بسازی و هدر و بک گراندش رو تغییر بدی؟؟؟قول میدم بیام نویسنده وبت بشم و هر روز آپدیت کنم اش
پاسخ:نه قالب خودم رو خریدم پولی


1دیزاین
ساعت0:35---1 مرداد 1393
سلام.بنرت ساخته شد.هر وقت بنر من رو گذاشتی اون جایی که گفته بودم ، بهت تحویلش می دم.
یک بار دیگه کد رو برات می ذارم.

1دیزاین


پاسخ:بنرت رو میزارم توی حامیان ما قبوله حالا کدشو بده


1دیزاین
ساعت22:30---31 تير 1393
من بنر جدید رو برات می سازم ولی تا وقتی کد بنرم رو توی قسمت تبلیغات زیر هر مطلب قرار ندی ، بنر رو بهت تحویل نمیدم و اگر تا یک روز دیگر این کار رو نکردی دامنه cf رو هم حذف می کنم.
پاسخ:بنرت رو میزارم توی حامیان ما قبوله حالا کدشو بده


جواد
ساعت18:46---31 تير 1393
دادا هدر رو کی تغییر میدی؟؟؟
پاسخ:اینجور قالب ها نمیشه هدرشو تغییر داد فقط قالب هایی مثل قالب من که ساخته شده میشه


جواد
ساعت18:43---31 تير 1393
دادا این چجوری قالبی هست که گذاشتی؟؟؟
پاسخ:مگه چشه خیلی هم خوبه


جواد
ساعت10:19---31 تير 1393
دادا می گم مثل همین قالب خودت باشه ولی قالب و بک گراندش فرق داشته باشه.خوبه؟؟؟؟

جواد
ساعت10:15---31 تير 1393
بیا دادا.کی قالب رو درست می کنی؟؟؟
http://uploadco.ir/uploads/qwsi8xsm6as583weh5w2.jpg
پاسخ:همین الان


جواد
ساعت23:21---30 تير 1393
دادا بنرهارو خودت ساختی؟؟؟
پاسخ:نه


جواد
ساعت23:16---30 تير 1393
دادا آدرس هدر دلخواهم رو بهت بدم؟؟؟
پاسخ:بده


1دیزاین
ساعت22:01---30 تير 1393
راستی یادم رفت بهت بگم. تو که توی این وبلاگت تنهایی و نویسنده نداری.وب یکی از دوستام هست که اسمش بارسلونا نیوزه و آدرسش هم http://barcelonanews.cf هست.اونجا نیاز به نویسنده فعال داره .البته خودش چندین نویسنده داره ولی فکر کنم از همکاری باهات خوشحال بشه .من به خودش هم می گم که تو همچین نویسنده خوبی هستی.
پاسخ:نه من نویسنده وب کسی نمیشم


1دیزاین
ساعت21:56---30 تير 1393

1دیزاین


پاسخ:باشه


1دیزاین
ساعت21:56---30 تير 1393
سلام.این بنر من رو باید توی قسمت تبلیغات زیر هر مطلب یا توی کادر قالبت بذاری . بعدش هم اینکه این دامنه وصل شده به وبلاگت و اگر تو آدرس barsanews.cf رو بزنی باز می کنه. و اگر barsanews.loxblog.com رو هم بزنی همین آدرس رو باز می کنه و من نمی تونم این رو به اون متصل کنم.دوم اینکه آدرس بنری که داده بودی اشتباه بود و اصلا صفحه باز نشد که من بخوام عین اون رو برات بسازم.کد بنرم رو توی نظر بعدی برات می ذارم. منتظر گذاشتن بنرم هستم.
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »